DOĞAN TARAFTARLARDAN ÖZÜR DİLEDİ

Trabzonspor'da yeniden güven tazeleyen Başkan Ertuğrul Doğan, seçimin tamamlanmasının ardından kötü giden saha sonuçlarına ilişkin açıklamalarda bulundu.

Hayri Gür Spor Salonu'nda gerçekleştirilen olağan genel kurulunda kullanılan 2 bin 595 oyun bin 581'ini alarak güven tazeleyen Başkan Ertuğrul Doğan, tek adaylı kongreye katılan delegelere teşekkür etti.

Ertuğrul Doğan: "Taraftarlarımızdan Özür Diliyorum"

19 aylık başkanlık dönemimde yönetim kurulu ile çok zorlu  bir süreçten geçtiklerini kaydeden Başkan Ertuğrul Doğan, "Bankalar Birliğinden Kulübümüzü çıkardık. Çok önemli problemlerden kulübümüzü kurtarmış olduk. 19 ay önce verdiğim bir söz vardı. Bugün yapılan hamlelerin 1 yıl sonra ne anlama geldiğini göreceğiz. Trabzonspor'un ekonomik anlamda özgürlüğüne kavuşacağı, Avrupa'da başarı yakalayan bir kulübü 3 yıl içerisinde görmüş olacağız. Şu anda iyi gitmiyoruz. Bitirebildiğimiz en iyi yerde ligi bitirmek istiyoruz. Saha sonuçları anlamında taraftarımıza mahcup olduğumuz çok net. Ben Başkan olarak taraftarlarımızdan özür dilerim. Tabii ki eksiklerimiz var. Gidermek için Sayın Şenol Güneş'le gidermek için çalışıyoruz." diye konuştu.