DOĞAN: SÜREÇTEN DOLAYI MAHCUBUM!
Trabzonspor 57. Olağan Divan Genel Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda Başkan Ertuğrul Doğan açıklamalarda bulundu.
Başkan Doğan şöyle konuştu;
Hedefim Trabzonspor'un ekonomisini sürdürülebilir hale getirmekti. Kulübü faiz yükünden ve bankaların elinden kurtardık. Bugüne kadar Türk futbolundaki en büyük stat sponsorluğunu gerçekleştirdik. 3 kez sermaye arttırımı yaptık. Kasaya 9 Milyar TL'ye yakın para soktuk. Vergi borcumuz dışında 1 Milyar TL borcumuz var. Bu borcun nasıl kapatılacağının planlamasını da yaptık. Gelecek yıl borçsuz bir Trabzonspor olacak.
Hoca değişimi gerçekleşti, süreçten dolayı mahcubum. Şenol Güneş'e sonuna kadar güveniyoruz. Onun ne talebi olursa olsun yapacağız. Orta saha, kanat ve santrafor bölgesinde takip ettiği oyuncular var. Bu transferleri gerçekleştireceğiz.
Bütçemizin 6-7 katı takımlarla mücadele ediyoruz. Bu takımlar ciddi gelir elde ediyor. Bizim önceliğimiz vergi ve piyasaya olan borçları kapatmak. Bundan sonra akademi ve amatör takımlara da daha fazla önem vereceğiz. Akademinin başında Güngör Şahinkaya, A takımın başında ise Şenol Güneş var. Benim onlara futbol aklı verme gibi bir şansım yok. Ne istiyorlarsa onu yapacağım.