CÜNEY ZORLU: BAŞKANIMIZ AHMET KAYA İLE BENİ KARŞI KARŞIYA GETİRMEYE KALMASIN!

Ortahisar Belediye Başkan Yardımcısı Cüneyt Zorlu, bir köşe yazısında yer alan ifadeler üzerine yaptığı açıklamada, Başkan Ahmet Kaya ile aralarında güçlü bir uyum ve disiplin olduğunu belirterek, yazıda yer alan iddiaların gerçeği yansıtmadığını bildirdi.

Trabzon’da bir gazetede bugün yayımlanan “Kılçık” adlı köşe yazısında, Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya'nın belediyedeki işlerini toparlayan ismin Başkan Yardımcısı Cüneyt Zorlu olduğunu dile getirmiştik.

Yazıda yer alan bu iddiaların ardından açıklama yapan Cüneyt Zorlu, söz konusu ifadelerden son derece rahatsızlık duyduğunu belirtti.

Zorlu, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

“Ahmet Kaya, belediyedeki tüm işleyişe hâkim, süreci doğrudan yöneten bir başkandır. Bizler onun liderliğinde, görev ve sorumluluk bilinciyle, Ortahisar Belediyesi’ni büyük bir kararlılık ve disiplin içinde yönetiyoruz. Başkanımızla aramızda tam bir uyum ve güven vardır. Bizi karşı karşıya getirme çabalarını iyi niyetli görmüyorum.”

Yaşanan süreçte belediye olarak büyük bir sorumluluk üstlendiklerini vurgulayan Zorlu, şu değerlendirmede bulundu:

“Ahmet Kaya’nın önderliğinde bu zorlu süreci en sağlıklı şekilde yürütmek için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İyi niyetle, samimiyetle ve birlikte hareket ediyoruz. Elbette eksiklerimiz olabilir, bu hayatın doğal akışında vardır. Ancak gösterdiğimiz çabanın da görülmesini isteriz.”

Yazıda oluşturulan algının gerçeği yansıtmadığını belirten Zorlu, açıklamasını şu sözlerle tamamladı:

“Biz aynı yolda yürüyen, aynı sorumluluğun yükünü paylaşan insanlarız. Aramızdaki güven ve uyumu zedelemeye yönelik girişimleri iyi niyetli bulmuyoruz. Ülke olarak zorlu bir dönemden geçiyoruz. Bu dönemde elimizi taşın altına koymaktan çekinmiyoruz. Kimseye sırtımızı dönmeden, imkânlarımız ölçüsünde herkesin yanında olmaya çalışıyoruz. Ancak içinde bulunduğumuz sıkıntılarla da tek başımıza mücadele ettiğimizin fark edilmesini bekliyoruz.”