CHRIST OULAI: "İKİNCİ YARI TEPKİ VERDİK VE KAZANDIK"

Trabzonspor’un orta saha oyuncusu Christ Oulai, Karagümrük karşısında alınan 3-1’lik galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.

Oulai, ilk yarıdaki oyundan memnun olmadıklarını ancak ikinci yarıda reaksiyon gösterdiklerini belirterek, “İlk yarı açısından iyi bir oyun oynayamadık fakat ikinci yarıda golleri bularak kazandık” dedi.

Ngolo Kante benzetmeleri hakkında da konuşan Oulai, bu tür kıyaslamalara takılmadığını ifade ederek, “Kendime ve kendi performansıma odaklanıyorum. Ona bol şans ve üst düzey bir performans diliyorum” şeklinde konuştu.

Sezon hedeflerine değinen genç oyuncu, Trabzonspor’un zirve mücadelesini sürdürmek istediğini vurgulayarak, “Takım olarak kazanabildiğimiz kadar maç kazanmaya, puan toplamaya ve en üst seviyeye çıkmaya çalışacağız. Ben de takıma yardımcı olmaya ve maç kazanmaya katkı sağlamaya devam etmek istiyorum” dedi.

Transfer söylentileri hakkında ise Oulai, odağının tamamen Trabzonspor olduğunu belirtti: “Trabzonspor forması giyiyorum ve tüm odağım Trabzonspor’un başarısı ile maç kazanması üzerine. Transfer ya da gelecekle ilgili konulara değil, sahadaki performansıma ve takımımın başarısına odaklanıyorum”.

Takım arkadaşı Folcarelli ile ilişkisine de değinen Oulai, “Onunla iyi anlaşıyorum. Transferde konuşuyor olması benim için avantaj. Bana yardımcı oluyor, açıklamalarda bulunuyor. Ama ben sahada takımıma ve hocama hizmet etmeyi tercih eden bir oyuncuyum” ifadelerini kullandı.