BU TAKIM NE ZAMAN, NASIL GOL ATACAK?

SÖZDE MUHTEŞEM BİR TAKIM YARATILACAKTI

Trabzonspor sezona girerken, Başkan Ertuğrul Doğan ve devrik Teknik direktör Abdullah Avcı, her açıdan üst düzey futbol oynayan, seyir zevki veren ve sonuç alan bir takım kurduklarını dile getiriyorlardı. Yapılan 11 transferden sonra da taraftarlar takımdan bu sezon fırtına gibi esmesini bekliyordu. Ancak önce UEFA Avrupa Liginden, sonra da UEFA Konferans Liginden elenmenin acısını yaşadı. Ligde de iki maç oynadı ancak ne yazık ki beklentilerin çok altında bir görüntü ortaya koydu. Karadeniz Fırtınasının özellikle hücumsal anlamda yerinde yeller eserken, rakip fileleri havalandırma bir yana, pozisyon bulma açısından da büyük sıkıntılar yaşarken, oynanan 8 maçtaki olumsuz tabloyu görenler;  “Bu takım ne zaman nasıl gol atacak?” sorusu da haklı olarak gündeme getirildi.

8 MAÇIN 5 TANESİNDE GOL ATAMADI

Bordo-Mavili takım şu ana kadar 8 maç oynarken ancak 4 gol atabildi. Yani maç başına 0.50 gol ortalamasıyla Süper Ligin en kötü istatistiğe sahip takımlarından biri oldu. Trabzonspor attığı 3 golü UEFA Avrupa liginde mücadele ettiği Slovenya’nın zayıf ekibi Ruzomberok karşısında attı. Diğer 7 maçtaki tek golü de UEFA Konferans Liginde Play-Off turunda İsviçre’nin St.Gallen ile Papara Park’ta oynanan karşılaşmada atmıştı. Bordo-Mavili ekip, St. Gallen’e deplasmanda, Rapit Wien’e iki maçta, Sivasspor’a ve Eyüpspor’a gol atmayı başaramadı. Hücum gücünü geliştirmek için çok sayıda oyuncu transferine rağmen ne santraforlar, ne kanat oyuncuları, ne de orta saha bir türlü istenilen gol patlamasını yapamadı. Bu durum da endişeli bir sürecin başlamasına sebep oldu.