BOUCHOUARİ: "O SERİYİ SONLANDIRMIŞ OLDUK"

Trabzonspor’da son haftalarda yükselen performansıyla dikkat çeken Bouchouari, Beşiktaş galibiyetinin ardından açıklamalarda bulundu.

Trendyol Süper Lig’in 33. haftasında deplasmanda Beşiktaş’ı 2-1 mağlup eden bordo-mavililerde Bouchouari, alınan galibiyetin takım adına büyük önem taşıdığını söyledi.

Başarılı orta saha oyuncusu, “Önemli bir rakibe karşı oynadık. Güçlü bir takıma karşı iyi bir sonuç aldığımızı düşünüyorum. Bizim adımıza da çok değerli bir galibiyet oldu. Bildiğiniz gibi bir süredir galibiyet alamıyorduk, maalesef o seriyi de sona erdirmiş olduk. Bu yüzden çok mutluyuz” ifadelerini kullandı.

Sezonun son bölümüne girilirken alınan sonucun ayrıca anlam taşıdığını belirten Bouchouari, takımın moral kazandığını dile getirdi.

Son haftalarda yükselen performansına da değinen futbolcu, “Her hafta artık kendimi daha iyi hissetmeye başlıyorum. Sahada kendimi daha iyi ifade edebiliyor ve benden beklenenleri daha doğru şekilde karşılayabildiğimi düşünüyorum” dedi.

Zorlu bir sakatlık süreci geçirdiğini ifade eden Bouchouari, dönüş sürecinin kolay olmadığını belirterek, “Bu tür sakatlıklardan sonra yeniden eski seviyeye gelmek için zamana ihtiyaç oluyor. O süreçte takımımız da iyi bir performans sergilediği için doğal olarak ben de daha geri planda kaldım. Bu da normal bir süreçti” değerlendirmesinde bulundu.

Şu anda fiziksel olarak daha iyi durumda olduğunu söyleyen Bouchouari, “Şu anda ise en iyi seviyeme yaklaştığımı düşünüyorum. En azından performansımı yavaş yavaş sahaya yansıtabildiğimi hissediyorum. Çünkü böyle zorlu bir sakatlıktan dönmek gerçekten kolay değil. Ama en çok sevindiğim şey, bu sıkı çalışmanın karşılığını almaya başlamam” diye konuştu.