"BOUCHOUARI'DEN TEKKE'YE TEŞEKKÜR"
Trabzonspor’un Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor’u mağlup ederek şampiyon olduğu karşılaşmanın ardından Benjamin Bouchouari açıklamalarda bulundu. Bordo-mavili futbolcu, hem final mücadelesini hem de elde edilen kupa zaferini değerlendirdi.
Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor’u 2-1 mağlup ederek kupayı 10. kez müzesine götürdü. Mücadelede ilk 11’de sahaya çıkan Bouchouari, orta sahadaki performansıyla dikkat çekti ve şampiyonluk sevincini takım arkadaşlarıyla birlikte yaşadı.
Karşılaşmanın ardından konuşan Bouchouari, teknik direktör Fatih Tekke’ye teşekkür ederek şöyle dedi:
“Çok mutluyum. Hep birlikte kazandık. Bu galibiyeti birlikte kutlayacağız. Hocamıza bana güvendiği için teşekkür ediyorum. Ona katkı verebildiğim için de mutluyum.”