BAŞKAN KAYA, VOLKAN KONAK İÇİN DÜZENLENEN ANMA TÖRENİNE KATILDI
Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Karadeniz müziğinin unutulmaz ismi Volkan Konak için Maçka’da düzenlenen anma törenine katıldı.
31 Mart 2025 tarihinde hayatını kaybeden sanatçı için düzenlenen törene, Konak’ın ailesi, siyasi parti temsilcileri, belediye başkanları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Maçka ilçe merkezinde bir araya gelen katılımcılar, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından sanatçının türküleri ve şiirleri eşliğinde mezarına yürüdü. Törende duygusal anlar yaşanırken, mezar başında dualar edilerek karanfiller bırakıldı.
BAŞKAN KAYA: “VOLKAN KONAK, YERİ DOLDURULAMAYACAK ÇOK BÜYÜK BİR İSİMDİ”
Başkan Ahmet Kaya, törende yaptığı açıklamada, “Her dinlediğimde yüreğimi yerinden çıkaran çok değerli bir sanatçımızın ölüm yıl dönümünde, bütün sevenleriyle onu anmak için bir araya geldik. Volkan Konak, geride bıraktıklarıyla, duruşuyla, örnek mücadelesiyle, Atatürkçü ve yurtsever kimliğiyle çok büyük bir isimdi. Onu anlatmakta kelimeler kifayetsiz kalıyor” dedi.
Konak’ın topluma önemli katkılar sunduğunu vurgulayan Kaya, “Yetim çocuklara verdiği burslar, sanatçı olmak isteyen gençlere sağladığı destekler ve Karadeniz’i anlatan eserleri asla unutulmayacak. Yaptıkları için kendisini sonsuz minnet ve teşekkürlerimizle anıyoruz” ifadelerini kullandı.
“VOLKAN BANA BİR SÜRPRİZ YAPACAKTI”
Konuşmasında kişisel bir anısını da paylaşan Kaya, “Yazın bana bir sürpriz yapacaktı. Ailesinden öğrendim. ‘Bu Ahmet’i çok seviyorum, çok has uşak. Ortahisar’a büyük bir konser yapacağım, belediyeden de tek kuruş almayacağım’ demiş. Böyle bir hazırlığı vardı. Onu göremeden aramızdan ayrıldı” dedi.
Kaya, “Keşke yaşıyor olsaydı da onu hasretle kucaklayıp, yaptıkları ve bize bıraktıkları için kendisine teşekkür edebilseydim” sözleriyle duygularını dile getirdi.