BAŞKAN KAYA'DAN ÖRNEK DAVRANIŞA TEŞEKKÜR

Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Çağlayan Mahallesi Yanlıca mevkiindeki otobüs durağını kendi imkanlarıyla temizleyen Şadıman Çağlar'ı ziyaret ederek duyarlılığından dolayı teşekkür etti.

Sosyal medyada paylaşılan görüntülerde, otobüs durağını çalı süpürgesiyle temizleyen Şadıman Çağlar'ın davranışı büyük takdir toplarken, Başkan Kaya da örnek davranışından dolayı kendisine çiçek takdim etti.

"ŞADIMAN ABLAMIZIN DAVRANIŞI İÇİMİZİ FERAHLATTI"

Şadıman Çağlar'ın gösterdiği hassasiyetin kendisini duygulandırdığını belirten Başkan Kaya, şu ifadeleri kullandı:

"Şadıman ablamızın sosyal medyada bir videosunu gördük. Çalı süpürgesiyle durağın temizliğini yaptı. Sağ olsun bu sıkıntılı dönemde o videoyu görünce içime bir ferahlık geldi. Gerçekten çok insani ve çok güzel bir duygu. Anacığım da aynı sizin gibiydi. Bu hassasiyetinizi görünce çok mutlu oldum. Allah sizin gibi duyarlı ve vicdanlı insanların sayısını artırsın."

"BU KENT HEPİMİZİN"

Toplumsal duyarlılığın önemine dikkat çeken Başkan Kaya, vatandaşların çevre temizliği konusunda daha hassas olması gerektiğini vurguladı.

"Keşke herkes Şadıman ablamızın duyarlılığına sahip olsa" diyen Kaya, şöyle devam etti:

"Ne yazık ki sigara izmaritlerini, ambalaj atıklarını ve peçeteleri sokağa atan insanlarımızı görüyoruz. Bu kent hepimizin. Evimizin içinde nasıl çöpümüzü yere atmıyorsak, şehrimizde de yere atmamalıyız. Bu hassasiyetle hareket edersek kentimiz pırıl pırıl olur. Şehrimize dünyanın dört bir yanından turist geliyor. Temiz bir Trabzon, kentimizin değerine değer katacaktır."

"ÇÖP GÖRÜNCE RAHAT EDEMEYİZ"

Şadıman Çağlar ise durağın temizliğini tamamen gönüllü olarak yaptığını belirterek, sigara izmaritlerinin kendisini rahatsız ettiğini söyledi.

Çağlar, "Durak bizim mahallemizin durağı. Otobüs ve dolmuş beklerken kullandığımız bir yer. İzmaritleri görünce bir çalı süpürgesi yapıp temizledim. Sonradan görüntülerin sosyal medyada paylaşıldığını öğrendim. Biz köy kadınları olarak bir yerde çöp ve pislik görünce rahat edemeyiz. Birilerinden beklemeden temizleriz. Bu kadar yoğunluğunuz arasında gelip bizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim." dedi.

Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya'nın ziyareti, mahalle sakinleri tarafından da memnuniyetle karşılandı.