BAŞKAN GENÇ'TEN 15 TEMMUZ MESAJI: "MİLLETİMİZ DARBELERE GEÇİT VERMEYECEĞİNİ GÖSTERDİ"

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla yayımladığı mesajda, Türk milletinin birlik ve beraberlik içinde büyük bir destan yazdığını belirterek, “Yüce milletimiz, ülkemizin asla bölünemeyeceğini tüm dünyaya ilan etmiş ve darbelere geçit verilmeyeceğini göstermiştir” ifadelerini kullandı.

Başkan Genç, mesajında 15 Temmuz 2016’da gerçekleşen darbe girişiminin millet iradesiyle bertaraf edildiğini vurguladı. Türk milletinin tarih boyunca topraklarına ve bağımsızlığına sahip çıktığını hatırlatan Genç, şu değerlendirmede bulundu:

“Aziz Türk Milleti, yüzyıllar boyunca üzerinde yaşadığı topraklara sahip çıkmak ve beraberliğini korumak için büyük mücadeleler ortaya koymuştur. Ülkemizde darbelerle demokrasiye zarar verilmiş, başbakan ve bakanlar idam edilmiştir. 15 Temmuz’da da milletimiz bir kez daha karanlık bir darbe girişimiyle karşı karşıya kalmıştır. Devletin kurumlarına sızan, dinimizi istismar eden ve dış güçlerden destek alan FETÖ, milletimizin iradesini gasp etmek ve ülkemizi karanlık bir geleceğe sürüklemek istemiştir.”

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın çağrısıyla milyonlarca vatandaşın sokaklara çıkarak büyük bir mücadele ortaya koyduğunu belirten Genç, “Kadın, erkek, genç, yaşlı demeden herkes o gece ülkemizin geleceğine sahip çıkmış, hainlere karşı tarihi bir direniş sergilemiştir” dedi.

"DARBELER TARİHİN ÇÖPLÜĞÜNE GÖMÜLMÜŞTÜR"

Genç, mesajının devamında 15 Temmuz’un milli birlik ve beraberliğin simgesi haline geldiğine dikkat çekerek şunları kaydetti:

“9 yıl önce yüce milletimiz, ülkemizin asla bölünemeyeceğini tüm dünyaya ilan etmiş ve darbelere geçit verilmeyeceğini göstermiştir. Birlik ve beraberlik ruhuyla Türkiye Yüzyılı’nda ülkemizi her alanda ileriye taşımak için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz. 15 Temmuz’u ve bu ihaneti ülkemize yaşatanları asla unutmayacağız, unutturmayacağız. Bu ülkede darbelere ve darbeci zihniyetlere bir daha izin verilmeyecektir. Darbeler tarihin çöplüğüne gömülmüştür.”

Başkan Genç, mesajının sonunda 15 Temmuz şehitlerini rahmetle andı, gazilere uzun ömür temennisinde bulundu.