BAŞKAN GENÇ BAŞKENTTE TRABZON'U ANLATTI

Ankara’da düzenlenen Trabzon Tanıtım Günleri kapsamında gerçekleştirilen “61 Sohbet” programına katılan Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, şehrin mevcut durumu ve geleceğine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Başkan Genç, “Trabzon’u daha yaşanabilir ve cazip bir şehir haline getirmek için çalışıyoruz” diyerek, turizm, ulaşım ve altyapı başta olmak üzere birçok alanda projeler yürüttüklerini belirtti.

Genç, “2053 ve 2071 vizyonları doğrultusunda Trabzon’un geleceğini planlıyoruz” ifadesini kullanarak, su kaynakları ve nüfus artışı gibi konulara karşı hazırlıklı olunması gerektiğini vurguladı.

Ulaşım yatırımlarına da değinen Genç, “Hafif raylı sistem projemizin ihalesini gerçekleştirdik” dedi. Trabzon Havalimanı’nın kapasitesinin artırılacağını belirten Genç, “Yeni havalimanı ile kapasiteyi 10 milyon yolcuya çıkaracağız” açıklamasında bulundu.

Turizm alanında yeni hedeflere işaret eden Genç, “Sümela Manastırı başta olmak üzere değerlerimizi turizme kazandırıyoruz” diyerek yeni cazibe merkezleri oluşturduklarını kaydetti.

Çevre projelerine de değinen Genç, “Biyolojik arıtma sistemi ile Karadeniz’i korumayı hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.

Genç, kültür-sanat projeleri ve yerel üretime destek çalışmalarının da sürdüğünü belirterek, “Trabzon’u daha güçlü bir geleceğe taşıyacağız” dedi.