BAKİC'İN HESABINI KİM VERECEK?
SÖZDE ÇOK BÜYÜK BİR POTANSİYELDİ
Trabzonspor’un geçen sezon başında, Hırvat Teknik Direktör Nenad Bjelica’nın, “Büyük potansiyeli var” diyerek transfer ettirdiği ve Abdullah Avcı göreve geldikten sonra da, “Yetenekli bir oyuncuya benziyor” yorumları yaptığı ancak takımda 13 eksik olduğu dönemde dahi bir dakika süre verilmeyen Karadağlı orta saha oyuncusu Onjen Bakiç ile yollar ayrıldı. Bu futbolcu Hırvatistan’ın Osijek takımından transfer edilmişti. Fakat ne bu takımda forma giymiş, ne de ülkesinin milli takımlarında yer almıştı. Bordo-Mavili kulübün çok sayıda scout ekibi elemanı bulunmasına rağmen bu isimle ilgili olarak, “Takıma her hangi bir yararı dokunmaz” raporu verilmemişti.
ONU HANGİ AKIL TRANSFER ETMİŞTİ
Ertuğrul Doğan başkanlığındaki yönetim Bjelica’nın oğluna iş verdiği gibi Bakiç’i de sorgusuz sualsiz transfer etmişti. Tek teselli ise Bakiç ile 2 yıl kiralık ve başarılı olması halinde 2 yıl daha bonservisiyle olmak üzere takıma düşük maliyetle alınmasıydı. Fakat oyuncu yabancı kontenjanını doldurmanın yanında, lisans parası, menajer parası, vergi ve KDV gibi masraflara sebep olurken aynı zamanda belki de altyapıdan gelmesi muhtemel genç bir ismin de önünü kesmişti. Şimdi yabancı statüsünde alınan ve takımda bir dakika bile forma giymeden gönderilen Bakic’in her açıdan kulübe verdiği zararların mutlaka buna sebebiyet verenler tarafından ödenmesi gerektiğinin altı çizildi.