AVCI, ARTIK SADECE BAŞKANDAN SÖZ ETMİYOR!
DEMEK Kİ AVCI’YA YÖNETİMİ HATIRLATTIK!
Trabzonspor Teknik Direktörü Abdullah Avcı, ilk görev döneminde de o süreçte asbaşkanlık koltuğunda oturan Ertuğrul Doğan’a hep farklı muamele ederdi, her toplantıda ona güzellemeler yapardı. İkinci gelişinde de Doğan’ı yere göğe sığdıramayan bir Avcı vardı. Her konuşmasında, “Başkanımız Ertuğrul Doğan inanılmaz çalışıyor, büyük özverilerde bulunuyor” söylemleri dikkat çekerken, biz de geçtiğimiz günlerde, “Bu kulüpte bir tek Başkan Ertuğrul Doğan çalışmıyor. Bir yönetimi var. Abdullah Avcı bu yönetimi yok mu sayıyor?” diye eleştiri getirmiştik. Bunda da haklı olduğumuzu biliyorduk. Sonuç olarak bir kulübün sadece başkanı yoktur, yönetimi de vardır. Onlara bağlı çalışan personeli de yabana atamayız. Yani birine övgüler dizerken diğerlerini taca atmak yakışık alır bir durum değildi.
ARTIK SADECE BAŞKANDAN SÖZ ETMİYOR
Çünkü Doğan kulüp başkanı olarak birçok konuda ön planda olsa da bugün Trabzonspor’un altyapısıyla, tesislerdeki işleyişle, sahaların bakımıyla, ticari ürünlerin satışıyla, halkla ilişkilerle ve daha bir sürü konuyla alakalı yoğun çalışan, işinden, eşinden, çocuklarından fedakarlık eden yöneticilerin olduğunu biliyorduk. Her ne kadar kulübü bütünsel açıdan kötü yönetseler de sonuçta çalışma konusunda ayrım yapmanın yanlışlığını dile getirmiştik. Sonuçta Abdullah Avcı, hem Rapit Wien maçı öncesi, hem maç sonrası yaptığı açıklamalarda, “Başkanımız Ertuğrul Doğan ve yönetimimiz yoğun ve özverili çalışma temposu içinde” ifadelerini kullandı.
Demek ki uyarımız işe yaradı… Avcı da yönetimi hatırladı.
Ne diyelim, bu bile olumlu gelişme…