AUGUSTO'DAN FİNAL MESAJI: "BU YIL KUPAYI ALACAĞIZ"
Trabzonspor’un başarılı oyuncusu Augusto, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Gençlerbirliği karşısında alınan 2-1’lik galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu. Bordo-mavili futbolcu, final bileti aldıkları mücadele sonrası büyük mutluluk yaşadıklarını söyledi.
Ankara’da oynanan yarı final karşılaşmasında geriye düşmesine rağmen mücadeleyi bırakmayan Trabzonspor, ikinci yarıda bulduğu gollerle maçı çevirmeyi başardı. Karadeniz ekibi bu sonuçla adını finale yazdırırken, maç sonunda oyuncular büyük sevinç yaşadı.
Karşılaşmanın ardından konuşan Augusto, hem galibiyet hem de finale yükselmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti.
Başarılı oyuncu, “Çok teşekkürler ve çok mutluyum. Hem oyuna girebilme fırsatı buldum hem de galip geldik. Aslında biraz daha sakin geçmesi gereken bir maçtı” ifadelerini kullandı.
Trabzonspor’un uzun süredir Türkiye Kupası hasreti yaşadığına dikkat çeken Augusto, takım olarak kupayı kazanmak istediklerini belirtti.
Bordo-mavili futbolcu, “Trabzonspor’un son 2 yılda maalesef alamadığı bir kupa var. Trabzonspor ile kupa kazanmanın ne olduğunu hissedip görmek istiyoruz” dedi.
Taraftar desteğinin önemine de vurgu yapan Augusto, tribünlerin takım üzerindeki etkisine dikkat çekti.
Augusto, “İnanılmazdı gerçekten. Taraftarlarımızın bize bu seviyede destek olması çok önemli. Bize her yerde inanılmaz destek gösteriyorlar. Finalde de böyle bir ortamın oluşacağını düşünüyorum” değerlendirmesinde bulundu.
Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor ile karşı karşıya gelecek. Bordo-mavililer, sezonu kupayla tamamlayarak taraftarına çifte sevinç yaşatmayı hedefliyor.