ANAHTAR PARTİ TRABZON İL BAŞKANLIĞI'NDA BAYRAMLAŞMA PROGRAMI DÜZENLENDİ

Trabzon’da Anahtar Parti İl Başkanlığı tarafından bayramlaşma programı gerçekleştirildi. Programa İl Başkanı Muhammed Kalkışım, il yönetim kurulu üyeleri, ilçe başkanları ve çok sayıda teşkilat mensubu katıldı.

Bayramın manevi atmosferinde bir araya gelen teşkilat üyeleri, samimi bir ortamda sohbet ederek birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Programda konuşan İl Başkanı Muhammed Kalkışım, “Bayramlar, toplumsal dayanışmayı güçlendiren özel günlerdir. Teşkilat mensuplarımızla bir arada olmaktan büyük memnuniyet duyuyorum.” ifadelerini kullandı.

Bayramlaşma programında teşkilat üyeleri birbirleriyle hasbihal ederken, dayanışma ve kardeşlik duyguları ön plana çıktı. Katılımcılar, bayramın ruhuna uygun şekilde gönül birliği içinde nice bayramlara ulaşma temennisinde bulundu.

Program sonunda, bayramlaşma merasimine katılan tüm teşkilat mensuplarına teşekkür edilerek, bayramın ülkeye sağlık, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulunuldu.