ALİ KOÇ: "FEDERASYON BAŞKANI BÜYÜK HATA YAPTI"
Süper Lig’in 6. haftasında Trabzonspor’un sahasında Gaziantep FK ile oynadığı karşılaşmada 65. dakikada yaşanan pozisyon tartışmalara neden oldu.
Bordo-mavili oyuncu Felipe Augusto’nun yerde kaldığı pozisyonda hakem devam kararı verdi. Trabzonspor’un hızlı hücuma çıktığı sırada oyun yeniden durduruldu ve faul atışının yerinden kullanılmasına hükmedildi.
Bu karara Trabzonspor cephesinden tepki gelirken, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu gece saatlerinde yaptığı açıklamada, “Ben böyle bir şey görmedim. Gereken yapılacaktır.” ifadesini kullandı.
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç ise başkanlık seçimi sonrası katıldığı bir televizyon programında pozisyonu değerlendirerek, “Pozisyon normal değil ama gece yarısı bu kadar sert tepki gösterecek kadar bir durum muydu? Başka hakemler burada maç yönetirken şimdi ne düşünecekler. Belki iyi niyetle yaptı ama federasyon başkanı büyük hata yaptı. Trabzonspor maçına giden her hakem tedirgin olacak.” dedi.
Koç ayrıca geçen hafta Paul Onuachu’nun iptal edilen golüne değinerek, “Net bir pozisyon değildi. Yüzde 50 gol, yüzde 50 faul diyenler var. Ama bizim çizgiyi geçen golümüz ve kırmızı kart net bir pozisyondu.” değerlendirmesinde bulundu.