AK PARTİLİ MERT: MİLLETE HİZMET MÜCADELEMİZİ AZİMLE SÜRDÜRECEĞİZ

Ak Parti Pelitli Mahallesi Seçim İşleri Başkanı Osman Mert, éBiz iktidar ve muhalefet arasındaki diyaloğu genişletmek için uğraştikca yıllarca gerilimden beslenenler buna engel olmak için ellerinden geleni yapıyor" diyerek tepkisini dile getirdi.

Mert'in açıklaması şöyle:

Biz iktidar ve muhalefet arasındaki diyaloğu genişletmek için uğraştikca yıllarca gerilimden beslenenler buna engel olmak için ellerinden geleni yapıyor. Onlara şunu söylemek isterim, Türkiye'ye bir hayrım dokunsun" diyorsanız gölge etmeyin,sizden başka ihsan istemiyoruz. 14-28 Nisan seçimlerde sandıkta yaşadıkları toplu hazimeti unuttular, 31 Mart gecesinden buyana yaklaşık 4 yıl sonra yapılacak seçimler için şimdiden birbirleriyle kavgaya tutuştular.Ne millete ve şehirlerine hizmet gibi dertleri var nede vatandaşa meydanlarda verdikleri sözleri yerine getirme gibi bir hassasiyeti var. Geçen sene koltuğundan tardedilen eski genel başkanı ise bir köşeye atılmanın hin hıncıyla sağa sola devamlı sosyal medya ile sataşıyor. Parti'nin başında olduğu dönemlerde yaptığı gibi milleti kutuplaştirarak siyasi iklimi gererek kendini gündemde tutmaya çalışıyor. Bölgemizin dört bir tarafından çatışma seslerine geldiği bir dönemde zehirli dili ve söylemleriye Türkiye'nin siyasi atmosferinin yumuşamasına normalleşmesine tansiyonun düşümesine bir türlü müsaade  etmiyor. Biz bunlara aldırmadan millete hizmet mücadelemizi azimle sürdüreceğiz.