24.10.2024 KILÇIK

KAYA’DAN SAMİMİ AÇIKLAMALAR

Önceki akşam Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, üç kanalda canlı olarak yayınlanan programda, medya temsilcilerinin sorularını cevaplandırdı.

Kaya, kendisine yöneltilen sorulara içtenlikla cevap verdi. Belediyenin içinde bulunduğu durumu, yaptıklarını ve yapacaklarını anlattı. Sinerjisi oldukça yüksekti.

Belediyenin mali açıdan ayakta kalması ve yeni projeleri hayata geçirme konusunda kararlı olduğunu gördük.

Belediyede tasarruf tedbirleri aldıklarını gereksiz harcamaları keserek ciddi kaynak ürettiklerini ifade etti.

İktidar partisi tarafından kendilerinin her konuda engellenmeye çalışıldığını buna rağmen alternatifli çözümler ürettiklerini ifade etti.

Görev süresi içinde Trabzon halkına verdiği bütün sözleri yerine getireceğini ifade eden Kaya, vatandaş belediye işbirliği ile önemli işlere imza atacaklarını da vurguladı. Gayet faydalı ve verimli bir program oldu. Emeği geçenlere teşekkür ediyoruz.

***

DEĞİRMENİN SUYU NEREDEN GELİYOR

Ekonomik olarak zorda iken ikinci Kent Lokantasını açma hazırlığını nasıl yaptığı ve destekleyici desteği alıp almadığı sorulan Başkan Kaya, Boztepe Seyir Terası’ndan elde edilen geliri Kent Lokantası giderlerinde kullanarak süreci yönettiklerini belirtti.

Başkan Kaya, “Boztepe Seyir Terasımıza 30 lira gibi cüzi bir ücret koyduk. Yabancılarımız için bu rakamı 60 lira olarak belirledik ve emeklilerimize de 30 lira üzerinden yüzde 20 indirim uyguluyoruz. Terastan elde ettiğimiz gelirle de kent mutfağımızın ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Oradan aldığımız parayla Trabzon’da yoksul geçinemeyen gıdaya ulaşamayan insanlarımıza hizmet etmiş oluyoruz. Terası gezen insanlarımız da bir yönüyle hayır işlemiş oluyor. Bu iki güzelliği bir araya getiriyoruz.” diye konuştu.

***

HİSOĞLU İSMİ ÖN PLANA ÇIKTI

AK Parti Ortahisar İlçe kongresinde partinin yeni ilçe başkanının Dr. Seyit Hisoğlu olacağı ifade ediliyor. Uzun yıllar AK Parti’nin değişik birimlerinde görev alan Hisoğlu’nun bu göreve sıcak baktığı ifade ediliyor. Trabzon’da kendisine ait sağlık kuruluşunda hekimlik yapan Hisoğlu toplumun her siyasi görüşüne ait insanlar tarafından sevilen bir isim. Siyasette yıpranmadığı içinde parti kurmaylarının üzerinde ısrarla durduğu Seyit Hisoğlu’nun adaylıkla ilgili olarak önümüzdeki günlerde açıklama yapması bekleniyor.

***

SİCİL ADAYLARI UZLAŞAMADI

Trabzonspor asbaşkanı Zeyyat Kafkas önceki gün Sicil Kurulu’na aday olan 5 isim ile biraraya geldi. Kafkas’ın adayların arasında uzlaşarak sayıyı en az ikiye düşürülmesi noktasında tavsiyede bulunduğu ifade edildi.

Fakat adaylar Kafkas’ın bu önerisine sıcak bakmadı. Mevcut Sicil Kurulu Başkanı Hasan Basri Halisçelik, kurulda bir dönem başkanlık yaptığını teammüller gereği bir dönem görevine devam etmek istediğini toplantıya katılanlara bildirdi.

Fakat adaylar çekilmeme konusunda ısrarlarını sürdürünce toplantı sonuçsuz kaldı.

***

HACIKERİMOĞLU NABIZ YOKLUYOR

TFF eski yönetim kurulu üyesi Mustafa Hacıkerimoğlu önceki akşam sosyal medya hesabında yaptığı paylaşımda, Trabzonspor Kulüp Başkanlığı’na aday olabileceğinin sinyalini verdi. Hacıkerimoğlu  kamuoyuna, “bende varım” demek istedi.

Fakat sürecin nasıl ilerleyeceğini, kamuoyunun vereceği tepki ile şekilleneceğini satır aralarında ifade etmeye çalıştı.

Aldığımız duyumlara göre Mustafa Hacıkerimoğlu profesyonel bir ekiple hazırlık yapıyor. Temkinli ve seviyeli gitmeye gayret gösteriyor. Yakın kurmaylarınıda nabız yoklamak için camianın önemli temsilcileri ile görüştürüp, yol haritası çizmeye çalışıyor.

Tabi genel kurul sürecini etkileyecek ve belirleyecek en önemli unsur saha sonuçları olacak.