10.01.2025 KILÇIK

FATİH DEVLET HASTANESİ’NDE DURUM VAHİM!

Trabzon’un en önemli sağlık kuruluşlarının başında Fatih Devlet Hastanesi gelir. Merkezde oluşu ve ulaşım imkânları açısından en fazla tercih edilen hastanenin durumu içleracısı!

Dün sağlık kontrolü için Fatih Devlet Hastanesi’ne gittik. Hastane tıklım tıklım. İğne atsanız yere düşmeyecek bir kalabalık. Oturak yerleri yetersiz olduğundan hastalar ayakta bekliyor.

Hastanenin içinde nefes almak mümkün değil. Havalandırma sistemi felç olmuş. Pis havadan ve oksijen yetersizliğinden dolayı içeride durmanız inkansız! Hijyen yok denecek kadar az! Sağlıklı bir vatandaş bu hastaneye gittiğinde, hasta olarak çıkabilir. Durum bu kadar vahim.

Polikilinikler böyle iken üsteki yatan hasta servislerini düşünmek bile istemiyoruz.

Acil servisdeki yoğunluk ve karmaşa için ise kelime hafızamız yetmez!

Hastane yönetimi yaşanan bütün bu keşmekeşliğe neden çare bulmuyor, bunu anlamak mümkün değil!

Hasta yoğunluğunun önüne geçemiyorsanız, hiç olmazsa temizlik konusunda biraz dikkat edin!

Sağlık Bakanlığı’nın Fatih Devlet Hastanesi’ine ivedilikle bir inceleme heyeti göndermesini arzuluyoruz.

***

ARKALARINI YİNE GENÇ TOPLAYACAK!

Trabzon AK Parti İl Başkanlığı seçimlerinde Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, tavrını Zeki Kavanoz’dan yana koymuştu.

Genç, Kavanoz’un yarışa girebilmesi için elinden geleni yaptı. Fakat Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın isteğini de kıramadı. Gelinen nokta da Mumcu yeniden il başkanı oldu.

Ahmet Metin Genç’in İl Başkanlığı seçimine müdahil olması doğrumu derseniz? AK Parti’nin bugün ki durumuna baktığımızda doğru…

Trabzon’da halkın içinde olan olan, vatandaşla sürekli buluşan derdini tasasını sitemini dinleyen Ahmet Metin Genç’in tam da kendisi.

AK Parti Trabzon teşkilatının halktan ve teşkilattan uzaklaşması yüzünden aradaki mesafeyi sürekli Ahmet Metin Genç kapatmak zorunda kalıyor.

Bir anlamda İl yönetiminin arkasını topluyor. Bu uğraşta Genç’i oldukça yoruyor.

Ahmet Metin Genç tamamen kendi cabası ve ismi ile bugün Büyükşehir Belediye Başkanlığı koltuğunda oturuyor. AK Parti teşkilatının bunda katkısı son derece az desek yalan olmaz.

Öyle olmasaydı Ortahisar bugün CHP’nin eline geçmezdi. Demek ki parti değil, isimler ön plana çıkmış durumda.

Sözün özü;

AK Parti’nin Trabzon’da yeniden eski günlerine dönüş yapması veya oy oranını koruması için parti teşkilatının eskiden olduğu gibi halkla bütünleşmesi gerekiyor. Mevcut yönetim ve ülkenin içinde bulunduğu şartlar buna çok fazla müsaade edecek gibi durmuyor.

O yüzden iş yine Ahmet Metin Genç’e düşecek!

***

AK PARTİ GÖREV DAĞILIMI YAPACAK!

5 Ocak yapılanda AK Parti Trabzon İl Başkanlığı Kongresi sonrası yeni oluşan yönetim kurulu Pazartesi günü görev dağılımı gerçekleştirecek.

Mumcu’nun A takımında kimlerin olacağı merak ile bekleniyor. Kulislerde konuşulanlara göre Hüsrev Türk’ün teşkilat Başkanı, Kadem Çakıroğlu’nun Siyasi Başkan, İbrahim Kösterili’nin Mali İşler, Salih Seyyar’ında genel sekreter olacağı öğrenildi. Feride Öztürk ve Emine Tekke’nin ise başkan yardımcısı olarak görev yapacağı dillendiriliyor.

Öte yandan AK Parti Ortahisar İlçe Başkanı Seyit Hisoğlu yönetim kurulu listesini genel merkeze gönderdi. Hisoğlu’nun da listesinin onaylanmasının ardından yönetim kurulu içinde görev dağılımı yapması bekleniyor.

***

AHMET KAYA GAZETECİLERİ UNUTMADI!

Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler günü dolaysıyla basın mensuplarına belediye binasında yemek verdi. Yemeğe çalışan çalışmayan birçok gazeteci katıldı.

Kaya’nın yemeği dışarda değil de belediyede vermiş olması gazeteciler tarafından hoş karşılandı.

Oldukça samimi bir ortamda geçen toplantıda katılımlarından dolayı Kaya, basın mensuplarına teşekkür etti.

Tabi Kaya, sohbet esnasında kendisini haksız yere ve kasıtlı olarak eleştiren gazetecilere de sitemlerini iletmeden geçmedi.

Gazeteciliğin kutsal bir meslek olduğunu, bu mesleği yapanların şahsi çıkarları için değil, kamu yararına yapması gerektiğine vurgu yapan Kaya, “ göreve geldiğim günden bu yana bazı basın kuruluşları tarafından art niyetli ve kasıtlı olarak düzenli saldırıya uğruyorum. Gazeteciliği kendi çıkarları için kullanan bu kalemleri lanetliyorum” dedi.

Toplantı sonrası Kaya, gazetecilere çeşitli hediyeler takdim etti.